Friday 3 May 2013

Playful Kiss

Assalamualaikum readers !

fuhh. nak dekat seminggu gua xupdate pape. busy semacam bulan nih. da masuk bulan 5 nih, kena start buat preparation dah wei. tinggal berapa minggu saja aku akan terbang ke Perlis. aishh.. citer macam nak terbang ke Paris je an.. hakhak. wei ! cane kehidupan dekat sane eh? sesape yg ade experience dekat sane, tolong citer dekat aku boleh x? series oohh. aku xtaw cane nak duduk dekat asrama. bukan nak berlagak anak manja ke ape.. tapi siyes gua xreti.. okaylah, abaikan ! 

sebenarnya gua nak citer pasal citer korea yang dah bertahun direleasedkan, tapi gua yang agak lambat baru nak tgk. haha. Playful Kiss ( Kim Hyun Joong and Jung So Min ) aaaarrgghhhh !! series citer nih sweet gilaaaa naaakkk ggiilaaa.. hahaha. boleh tak dalam real life aku, ade husband macam dia? tet ! jangan masuk  pasal kahwin iman. its not the time yet...


alamak oppa ! hold me tight.. yeobok nak jatuh nih.. hehek


dont worry yeobok.. oppa selalu ada dengan awak.. :p 


time nih dah kahwin.. aigoo.. lambatnye umur gua nak 25.. hakhak. gatai noh !


oppaaa... jangan jalan laju sangat dong ! kita kene g sekolah ame2.. omma dah pesaN. kahkahakaka. gila kau iman !


tadaa !! huhu. aku tak abis ag tgk citer nih.. baru episode 12.. lambat an? mesti kpop fans marah gila. kuang3. sakai. act, adik aku yg tolong amik citer2 ni dekat kawan dia.. aku tlg tgk jeh.. aish.. sebelum g matriks nih, nak kene abiskan semua citer2 korea. Running Man pun xtgk abis ag.. oklah, sebenarnya aku online dkt CC nih.. hakhak. berukband dekat umah dah abis MB. ok bye ! 

SALAM :)