Monday 6 May 2013

Institut Pendidikan Guru

Assalamualaikum, hai kepada rakyat Malaysia yang sudah habis berkempen politik. hehe. Macam mana keadaan politik semalam? dengar citer ( ceh,, poyo je eh dengar citer ) BN menang besar. huu. xpelaa. PKR menang Selangor. PAS menang di Kelantan. Masing-masing sudah ada tempat masing-masing. Jadi buatlah perubahan yang baik demi keamanan masing-masing. Tapi yang pasti wajib buat perubahan yang diredhai Tuan Punya Dunia, Allah s.w.t. .. well, gua nak citer banyak-banyak pasal politik pun tak boleh jugak. kang tak pasai-pasai blog gua kene bom. ekhek. 

Act, gua nak citer pasal IPG. Alhamdulillah, aku dapat tawaran Ijazah Sarjana Muda Perguruan ( 5 tahun ) dalam program Mathematics Sekolah Rendah. hmm. aku tak tahu nak pergi ke tak temuduga nih. Matriks aku dah terima tawaran.haha. tintong betul laa. kalau dapat tuk sekolah menegah, aku pergi dah. masalahnya, sekolah rendah la bhai. kang tak pasal-pasal gua stress, gua baling kerusi dekat budak-budak. hakhakahka.

hmm. tapi rasanya, aku tolak kot tawaran nih sebab hati aku bukan 100% minat maths. aishhh.. dilema-dilema.. esok result UPU pulak keluar. aku ada apply asasi Econs.. tak tahu lah dapat or tak.. law dapat pun, gua tolak gak. hahahaha. sssaaakkkaaaiiii ! streesss !!.:p

tadaa ! cer korang bagi pandangan dekat aku..


ok lahh. SALAM :) takbir !! Allahuakhbar