Sunday 12 May 2013

Hari Ibu

Assalamualaikum, hai you allssss.. poyo je an intro gua. haha. Alhamdulillah, setelah beberapa hari aku demam, akhirnya dengan izinNya sihat dah. cuma batuk-batuk manja je tak hilang ag. heheh.

hari ni merupakan hari ibu kan? but act hari ibu is everyday. huhu. so aku tak ade lh wish dekat ibu aku. pastu tetibe ibu aku tanya " hari ni ke hari ibu? " aku gelak jela. aku cakap mothers day takleyh sambut lah ibu.. tapi aku wish jugak. hehe. bengong tol aku nih. so memandangkan hari ni kitorang free, kitorang pun g la jalan-jalan sekitar rawang saja. alang-alang kitorang g beli barang-barang asrama. 

so after beli barang asrama aku, kitorang g jalan-jalan dekat " PASAR KOREA " kahkahaka. memandangkan kitorang tak ade duit yang banyak untuk travel ke korea, kitorang pun menciptalah pasar korea sendiri. huhu. act bukanlah pasar yang aku cakap. dia khemah besar yang penuh dengan baju yang memang cantik, memang gila, memang ntah lah, aku pun tak tahu. hahaha. 



cantik kan? aku rase macamnak beli semua je. tapi gua tak ade duit. huhu

after jalan jalan jalan, perut lapar, kami pun singgah di Pizza Hut. woott2. haha. aku belanja ibu and adik aku.. tapi ibu aku yang bayar. haha. sengal betol..


aku boleh makan carbonara tu 3 kali. haha. faveret kot.. 


ase sedih pulak tengok gamba nih. aku saje je sebenanye amik gambar banyak-banyak. nak bawak kenangan ke Perlis. huhu. hmm. aku tak tau nak tulis ape dah. haha. saje menggedik upload gamba banyak-banyak. haha.

however, saya nak ucapkan Selamat Hari Ibu untuk semua ibu di dunia ini esp my mom, Puan Hamidah Abdullah yang sangat baik, cantik, penyayang and semualah.. jasa seorang ibu tak dapat digambarkan dengan kata-kata sebenarnya.. so aku tak boleh nak luahkan kot. huhu. 

okaylah, sebelum aku melalut, better aku sop writing. heheh. SALAM :))